2018. június 16.

Online tréning bárhol: Preventív FitT, LoveYourBelly gyakorló óra

Szívesen tornáznál otthon személyes környezetben? Bárhonnan, akár külföldről is elérhető leszek ezentúl. 

Most néhány gyakori kérdésre kapsz választ az online órával kapcsolatban.




Miért kényelmes egy online óra?

A saját otthonodban tornázol, nem kell utazni. Akár babával vagy otthon, akár elfoglalt vagy, megspórolod az utazást és az ezzel járó stresszt.

Hogyan zajlik az online óra?

Felveszed velem a kapcsolatot skypon. Az első alkalommal  beszélünk a céljaidról, majd mutatom és magyarázom a gyakorlatokat, azaz együtt tornázunk. Szükséged lesz annyi helyre, hogy a karod oldalsó középtartásban ki tudd nyújtani, valamint kényelmes ruhára, egy jógamatracra és egy pohár vízre.   

Milyen órára jelentkezhetsz?

Preventív FitT tréning
Választhatsz egyéni Preventív FitT tréninget, mely egy Állapotfelméréssel indul: kérdőív, teszt gyakorlatok. 
A második alkalommal már  főként funkcionális gyakorlatokból összeállított terv alapján dolgozunk. 
Ez az óratípus főként akkor ajánlott, ha a következő problémáid vannak:
- hát -, és derékfájás
- túlsúly
- szétnyílt hasizom
- szülés utáni regenerálás
LoveYourBelly gyakorló óra:  Ez az óratípus azoknak ajánlott, akik már voltak LoveYourBelly tanfolyamon és ismerik a mozgásanyagát, elméletét. Egy időben egyszerre 10 fővel tudok csoportban dolgozni.

Hogyan fizetek és mennyibe kerül ?

A fizetés előre utalással történik a megadott számlaszámra legkésőbb az online óra napján. Ára most nyári akcióban augusztus 31.-ig 1500 Ft.

Hogyan kereshetsz rám skypon?

Preventív Fitnesz néven megtalálsz, vagy az email-címem alapján: preventivfitness@gmail.com 
 


2018. június 13.

Napi rutin-gyakorlatok az egészséges törzsért

Ismét készítettem nektek egy rövid gyakorlatsort, melyet akár 4x is elvégezhetsz reggel, vagy este.

Ha arra vársz, hogy majd akkor mozogsz, ha sok időd lesz, akkor várhatsz! Sokszor azt gondoljuk, hogy a kevésnek minek álljunk neki. A rövid mozgással eltöltött percek azonban igen is sokat érnek és erősítik az izmaidat.

A gyakorlatokat szétnyílt hasizommal is végezheted. A törzsbeállításra kell nagyon odafigyelni, főként, hogy a derekad ne legyen homorú. Medencét magad alá helyezd, hasizmodat tartsd, gerinc semleges és a fej a gerinc meghosszabbítása. (vagyis ne lógasd!)

Már 2 hét rendszeres gyakorlással eredményes változást érhetsz el! 

Készen állsz? Ha megvolt a két hét, számolj be a változásról!