2014. szeptember 16.

Fogyni, de hogyan?

A következő írásomban néhány tippet adok, ami biztosan segítséget jelent számodra, ha eljutottál az elhatározásra: Fogyni akarok!

1.Ne engedj a divatdiétáknak, mely gyors eredményt ígér!

Nem is az a legfontosabb, ha hatékony változást szeretnél, hogy lemenjen 3-4 kg rólad. A legfontosabb, hogy a TESTÖSSZETÉTEL-ed változzon jó irányban. Itt nem másról van szó, csak az izom-zsír arányról.














2.Minőségi ételek!

Itt most nem arra gondolok, hogy a drága bioboltban vásárolj ezentúl mindent. Apró változás már sokat segít. Néhány példa: száműzd a gyorsételeket, az előre becsomagolt, hosszú lejáratú élelmiszereket (pl.kalács, kenyér, croissan...stb, konzerv) Ezek helyett vásárolj frissen a péktől, lehetőleg teljes kiőrlésűt, vagy rozs pékárut, illetve süthetsz is magadnak. (Nálunk most az utóbbi vált be:-)
Szénhidrátot (kenyérfélét) lehetőleg egyszer fogyassz egy nap. Érdemes a reggelidbe becsempészni. A többi étkezésedhez rengeteg gyümölcsöt, zöldséget válassz. Ami pedig fontos, ne hanyagold el a NAPI FŐTT ÉTELT!

3. A cukros nassot iktasd ki az étrendből és a SPÁJZBÓL!  

Próbáld ki a nyírfacukrot! Nem rongálja a fogadat és 40%-kal kevesebb energiát tartalmaz, mint a répacukor.Ezzel süthetsz-főzhetsz, édesíthetsz bátran, de mértékkel!










4. Aktívabb hétköznapok!

Sétálj inkább 1-2 buszmegállót, ha csak annyit kellene utazni. Lassú andalgás helyett inkább tempósabban gyalogolj! Reggel egy 20 perc mozgás beleférhet az idődbe, hogy feltöltődj!

5. Kombináld az edzésed!

Ha csak futsz, próbáld ki mellé a Pilatest. Ha a fitnesz -edzést szereted, fuss mellette legalább heti egyszer. Kombináld tehát a kardio edzést alakformálással!

Ha nem tudod mi tévő légy, írj, vagy hívj, szívesen segítek!
Megjegyzés küldése