2014. november 16.

Futás helyett otthoni intervallum edzés!


Jön a hideg, nincs kedved futni? Ne várj tavaszig!Próbáld ki az otthoni 20 perces intervallum edzést! 

Mi is ennek a lényege: aktív intenzitású és pihenő szakaszok váltják egymást.
Előnye:
- idő-hatékony
- serkenti az anyagcserét
- jó alakformáló
- növeli az állóképességed
- nem monoton, változatos


A napi 20 perc edzésedet szétválaszthatod 10 perc kardio részre és 10 perc erősítő részre.

A kardio részben olyan gyakorlatokat tehetsz be, amely a pulzusodat felpörgetik. Pl.20 mp helyben futás 10 mp pihenő. Ezt megismétled 3 x! A továbbiakban szökdelések egész tárházából választhatsz ugyanígy 20-10 mp-es egységekben.

Az erősítő 10 percben kezdhetsz guggolással 20 mp.-ben, majd 10 mp pihenő. Jöhet utána a fekvőtámasz, a hasprés, bicepsz-tricepsz erősítés stb. Minden gyakorlategységet 3x legalább végezz el!

Javaslom, hogy a tréning előtt egy legalább 5 perces bemelegítést végezz, majd a levezető nyújtás se maradjon el!

Aki kipróbálta, ossza meg velünk a tapasztalatait akár itt, vagy a facebookon!!!!
Megjegyzés küldése