2016. október 26.

Csak tízszer próbáld ki a Pilatest!

Képzeld el, hogy a tested egy megmunkálatlan agyagtömb, melyet a legtökéletesebben szeretnéd alakítani,- ha lehetne. Minden képességed megvan hozzá, csak ismerni kell a testedet: meg kell tanulnod irányítani! Te vagy minden mozdulatodban, téged tükröznek az arcvonásaid, a beszéded, a tekinteted. Mindegyiket onnan fentről irányítod, az agyból. Az izmaid is működésbe lépnek, ha tudod, melyiknek kell mozogni.

Joseph Pilates eredetileg „Kontrollnak” nevezte el mozgásanyagát, mely a tudatos testgyakorlásra tanít. Elvei mint a Koncentráció, az Erőközpont, a Légzés, az Áramlás, Precizitás és a Kontroll adják a gyakorlatok alapját
Minden mozdulat a test „Erőközpontjából”, a Powerhouse-ból indul ki, mely folyamatos aktivitásban van. Az erőközpont elnevezés a test központi izmait takarja: a has, a csípő és a gerinc ágyéki szakaszának izmait, melyek a törzs stabilitásában játszanak szerepet.
Amint óráról órára gyakorolsz, formálódik tested-lelked. A mozdulataid energikusabbak, szebbek, gördülékenyebbek lesznek. A koncentrált izommunkával pedig a mély izmok – melyek a hétköznapi életben nincsenek használatban – kemény munkára foghatók.
A Pilates torna hatása:
  • formálja, alakítja a testet
  • javul a testtartás
  • kialakul a testtudat
  • szálkásítja az izomzatot
  • hatékony hát -és derékfájdalmakra
  • javítja a mozgáskoordinációt
  • fokozza a hajlékonyságot
  • a tudatos légzés csökkenti a stresszt, a mindennapi feszültséget
Közérzeted 10 alkalom után jelentősen javul. Tested 20 óra után megszépül és 30 óra után teljesen átalakul.” (J.Pilates)


November 7-től szeretettel várlak a Bandha Jógastúdióban.

Megjegyzés küldése