2011. december 12.

Egy kis torna mindenkinek jár!

Kell egy kis megállás néha és idő, mikor csak magaddal foglalkozol. Ha ez az idő csak napi 30 perc, már az is valami! Hidd el!
Sokan inkább nem sportolnak semmit, mondván, hogy nincs nekem arra se időm, se pénzem. Ez mind csak üres beszéd, hisz tudjuk, hogy az embernek arra van ideje, amire akarja. Húzd elő a szekrényből a sportcipőt és tegyél be valami motiváló zenét. Három szupergyakorlatot kapsz tőlem, amihez nem kell más, csak kitartás. :-)

Bemelegítés:
- magastérdemelés váltva 1 percig
- helyben szökdelés egyik lábról a másikra 1 percig
- helyben futás 2 perc
- ISMÉTELJ MÉG EGYSZER mindent!
- vállkörzések hátra 15 -ször
combfeszítő nyújtása
vádli nyújtása
Ezeket ne hagyd ki!

Most jöhet a három KIRÁLY:

Kitörések egy szék segtségével 3x 20 mindkét lábbal


Tricepsz gyakorlat 3x12
criss-cross 3x15 mindkét odalra

 
Amire figyelj:
- a kitöréseknél ne told előre a térdet, még lásd a lábujjakat. Farizmot feszítsd meg, azzal segítsd fel magad!
- a tricepsz -gyakorlatnál válladat engedd le, ne húzd fel! A mellkas maradjon kitárva, a könyökök párhuzamosak!
- a criss-cross gyakorlatnál a nyakadat ne feszítsd!
- a törzs a lapocka alsó csücskéig emelve

Nyújtás:
Lásd a bemelegítésnél és...
tricepsz nyújtása
farizom és ferde hasizom nyújtása
Ha jól esett, vegyél egy kellemes fürdőt és készíts magadnak egy salátát ligh sajttal, sovány sonkával és natur joghurttal. A végén igyál egy finom teát! Javaslom a borsmentát! :-)

Jó egészséget Neked mára is!

zsu
Megjegyzés küldése