2018. június 26.

Táplálkozz terv szerint!

Letölthető táplálkozási napló 
 Ahhoz, hogy eredményt érj el hosszú távon, nem a diéta, hanem az életmódváltás lesz a "barátod". Kezdetben érdemes vezetned egy Táplálkozás naplót, hogy tudd, miket is fogyasztottál egész nap. Ez amolyan rendszerességre is taníthat. 
DE ne ijedj meg, nem kell egész életedben mindent leírni. Én azt javaslom, hogy legalább 5 napon keresztül vezesd az étkezésed és nézd meg, hol csúszol el.    

A napi ajánlott kalóriaigényt akár gyorsan számológéppel is kiszámolhatod, de számtalan lehetőséget találsz a neten is.




 A képlet:

1. Számold ki a nyugalmi anyagcserédet!
Nyugalmi anyagcsere nőkben (kcal) = 700 + 7 x testsúly/kg
férfiakban (kcal) = 900 + 10xtestsúly kg

2. Szorozd be a fizikai aktivitásod szorzójával!
  • ülő életmódnál : nyugalmi alapanyagcsere x 1,2,
  • közepesen aktív életmódnál: nyugalmi alapanyagcsere x 1,4,
  • nehéz fizikai tevékenység: nyugalmi alapanyagcsere x 1,8
3. Készen is van az ajánlott napi kalória-igényed! 

Ha fogyni szeretnél, akkor naponta 500-700 kcal-val csökkentsd a bevitelt!
Ezt edzés segítségével megoldhatod! Végezz olyan edzést (zsírégető), mellyel 500 kcal-t veszítesz.    

A képre kattintva találsz egy letölthető Táplálkozási naplót, Nyomtasd ki és holnap már kezdd is el! 
Ha elakadtál, keress bátran!






2018. június 24.

LoveYourBell tanfolyam Balatonfűzfőn!





Preventív Fitness-LoveYourBelly: LoveYourBell tanfolyam Balatonfűzfőn!: Minden második hölgyet érinti a szétnyílt hasizom problémája. Lehet, hogy Neked is van, de nem tudsz róla! Mi a LoveYourBelly tanfol...


















































2018. június 21.

Tornázz otthon hatékonyan!

A Preventív FitT gyakorlatok előnye, hogy nem csak egyes izomcsoportokat mozgatnak meg, hanem komplex gyakorlatok. A stabilizáló, és a  működést végző izmok együtt dolgoznak. Így lesz az edzésed még hatékonyabb!

A testtartás beállítása elsődleges szempont. A törzset mindig a semleges íven tartjuk , a medencét és a hasat pedig a legoptimálisabb szögbe állítjuk be.

Ebben a kis videóban térdelő támasz helyzetben mutatok be egy komplex törzserősítő gyakorlatsort. 8-15 ismétlést végezz 3 körben!

Nyáron online-edzéseken elérhető áron vehetsz részt, akár a nyaralás alatt is! Keress bátran az elérhetőségek egyikén!



2018. június 20.

Amilyen az alakod, olyan a fürdőruhád!

Neked is fejtörést okoz a fürdőruha kiválasztása? Annyiféle fazon, szín és típus létezik, hogy egészen össze lehet zavarodni.
Összegyűjtöttem most neked, milyen testalkatra milyen fürdőruha állhat jól. Te milyen alkat vagy és mi lennél legszívesebben? Írj nekem és hátha tudok segíteni:-)



Íme az általános testalkat-típusok:

Fordított háromszög: vékony lábak, a vállak szélesebbek a csípőnél.
Ajánlott fürdőruha: két részes, mélyen kivágott, magasított alsó rész, hogy a lábaid hosszabbnak, a csípőd szélesebbnek tűnjön.

Körte: széles csípő, csípőnél keskenyebb vállak
Ajánlott fürdőruha: két részes, a felső rész Push -up, hogy a mellkas optikailag nagyobbnak tűnjön

Alma: kerekded alkat, hasra hízásra hajlamos
Ajánlott fürdőruha: olyan darabot válassz, mely optikailag nyújt

Nagy homokóra, vagy "8"-as: csípő és a vállak azonos szélesek, karcsú derék.
Ajánlott fürdőruha: bikini

Homokóra: hasonló a testfelépítés, mint a "8"-as típusnak, csak izmos és atletikus
Ajánlott fürdőruha: szinte bármelyik fürdőruhatípus jól állhat. ....Ők a Mázlisták!

Téglalap: vállak, derék és csípő szinte ugyanolyan széles
Ajánlott fürdőruha: Triangl Bikini, akár kis short-tal.

Minden testalkat szép, csak gondozni kell! Ebben életmód tanácsokkal és egyéni edzéstervvel segíteni tudok neked! Ne feledd, nyáron ONLINE kedvezményes áron az egyéni tréningek is elérhető áron vehetők igénybe!  (lásd Árak menüpont)

2018. június 16.

Online tréning csomagok: Preventív FitT, LoveYourBelly gyakorló óra

Szívesen tornáznál otthon személyes környezetben? Bárhonnan, akár külföldről is elérhető leszek ezentúl. 

Most néhány gyakori kérdésre kapsz választ az online órával kapcsolatban.




Miért kényelmes egy online óra?

A saját otthonodban tornázol, nem kell utazni. Akár babával vagy otthon, akár elfoglalt vagy, megspórolod az utazást és az ezzel járó stresszt.

Milyen csomagok közül választhatsz:

I.  Preventív FitT komplex csomag tartalma     -         ÁR: 8000 Ft


-  Felveszed velem a kapcsolatot emailben: preventivfitness@gmail.com , röviden ismerteted a céljaid.
-  A csomag  díját előre utalással az emailben megadott számlaszámra küldöd.
-  Kapsz egy kérdőívet az utalás megérkezése után.
-  Az első alkalom hívásos konzultáció és állapotfelmérés. (60 perc)
-  Személyre szabott edzésprogram megírása 4 hétre.  
- Gyakorlatok betanítása online (60 perc)
- Otthoni gyakorlás után online tréning.  
- E-mailben, üzenetben bármikor tanácsot kérhetsz.
Ez a csomag ajánlott közérzetjavításra, hát,-és derékfájásra, fogyni vágyóknak. 
Minden izomra dolgozunk. Fókuszban  a TÖRZS erősítése.  

II. Preventív FitT "lapos has" csomag -                  ÁR: 8000 Ft

-  Felveszed velem a kapcsolatot emailben: preventivfitness@gmail.com , röviden ismerteted a céljaid.
-  A csomag  díját előre utalással az emailben megadott számlaszámra küldöd.
-  Kapsz egy kérdőívet az utalás megérkezése után.
-  Az első alkalom hívásos konzultáció és állapotfelmérés, mely tartalmazza a hasizom önvizsgálatának megtanítását. (60 perc)
-  Személyre szabott edzésprogram megírása 4 hétre.  
- Gyakorlatok betanítása online (60 perc)
- Otthoni gyakorlás után online tréning.  
- E-mailben, üzenetben bármikor tanácsot kérhetsz.
Ez a csomag ajánlott szülés után 6-8 héttel, azoknak akik hasra híznak, szétnyílt hasizommal rendelkezőknek és akik szép és lapos hasat szeretnének.
 
III. 60 perces ONLINE órák: 
LoveYourBelly gyakorló vagy Preventív FitT 

ÁR: 1500 Ft/ 60 perc, vagy 5600 Ft/4 alkalom
(A feltüntetett árak 2018. augusztus 31.-ig érvényesek.)

- Felveszed velem a kapcsolatot emailben: preventivfitness@gmail.com , röviden ismerteted a céljaid.
-  Az óra  díját előre utalással az emailben megadott számlaszámra küldöd.
-  Kapsz egy kérdőívet az utalás megérkezése után.
-  Online hívásban már az eslső alkalom is célzott mozgás a céljaidnak megfelelően.
Ez a lehetőség ajánlott azoknak, aki heti rendszerességgel szeretnének tornázni velem. Az órán gyakorlatvezetés, kontroll, hibajavítás történik. 
ONLINE óra SKYPE-on, vagy MESSENGER-en!

Skype: live:preventivfitness néven megtalálsz, vagy az email-címem alapján: preventivfitness@gmail.com 
Messengerm.me/preventivfitness
 


2018. június 13.

Napi rutin-gyakorlatok az egészséges törzsért

Ismét készítettem nektek egy rövid gyakorlatsort, melyet akár 4x is elvégezhetsz reggel, vagy este.

Ha arra vársz, hogy majd akkor mozogsz, ha sok időd lesz, akkor várhatsz! Sokszor azt gondoljuk, hogy a kevésnek minek álljunk neki. A rövid mozgással eltöltött percek azonban igen is sokat érnek és erősítik az izmaidat.

A gyakorlatokat szétnyílt hasizommal is végezheted. A törzsbeállításra kell nagyon odafigyelni, főként, hogy a derekad ne legyen homorú. Medencét magad alá helyezd, hasizmodat tartsd, gerinc semleges és a fej a gerinc meghosszabbítása. (vagyis ne lógasd!)

Már 2 hét rendszeres gyakorlással eredményes változást érhetsz el! 

Készen állsz? Ha megvolt a két hét, számolj be a változásról!  



2018. június 9.

Készül a Preventív Fitnesz Szülés utáni program

Nagy erővel készítem nektek a Preventív Fitnesz Szülés utáni programomat, mely hamarosan készen lesz. Jelenleg a háttérmunkák folynak. Online Tanfolyam keretében lesz elérhető. A bevezető kis videómat fogadjátok szeretettel! 

Bármi kérdésetek van, írjatok, vagy keressetek a Preventív Fitnesz  facebook oldalon!