2017. február 5.

Aki a jeges úton fut, az sétálva sem esik el:-)))

Mi kell ahhoz, hogy egyenletlen talajon, vagy csúszós felületen meg tudd tartani az egyensúlyod?
Először is koncentrálnod kell!
Másodszor pedig szükséged lesz a stabilizáló izmokra, a core izmokra.

Core izmok:
- azon izmokat tartalmazza, melyek stabilizálják az ágyéki gerincszakaszunkat (gerincfeszítők, főként a TRANSZVERSOSPINALIS RENDSZER, a hasizmok EZEK KÖZÜL IS LEGINKÁBB A HARÁNTHASIZOM – M. TRANSVERSUS ABDOMINIS-, és a medence körüli izmok közül a farizmok)
A Pilates az egyik legjobb mozgásforma, mely ezeket az izmokat erősíti. A core-izmok edzése javítja a sportteljesítményt, jobb lesz testtartásod, csökkenti a sérülések kockázatát és a hétköznapi élet viszontagságai leküzdésében is a segítségedre lesz:-)

Várlak a Pilates óráimon! A további infókról tájékozódj a blogon! 





2017. január 26.

Próbáld ki legalább 10-szer a Pilatest!


"Közérzeted 10 alkalom után jelentősen javul,
Tested 20 óra után megszépül,
és 30 óra után teljesen átalakul...

Joseph Hubertus Pilates

2017. január 21.

Hétvégi SZUPER-AKCIÓ!

Nincs kifogás a hideg, téli időjárás miatt, hogy majd holnap kezdem a mozgást!
Ne feledd, a csinos nyári külső télen készül!
Íme egy kedvező lehetőség január 27.-től:

A szombati Pilates óra 9.00-10.00 óráig most 1000 Ft!


Helyszín

Jelentkezz, gyere, szeretettel várlak!






zsu