2014. július 10.

Preventív FitT kismama tréning


Mára már tévhit, hogy a várandósság alatt tilos a mozgás és a 9 hónap babavárás a pluszkilók időszaka. 

Ne aggódj, lehet hallani, majd lemegy az magától a szoptatással!

Szerencsés az a kismama, aki a szoptatással fogy, de bizony vannak olyanok is, akik a pluszkilók nagy részét ekkor szedik fel. Persze a leendő anyukának az a legfontosabb, hogy gyermeke egészséges legyen és a várandósság problémamentesen alakuljon.

A Kismama tréning amellett, hogy az állóképességedet megtartja, segít lelkileg is végigvinni a 9 hónap várakozást. 

Milyen gyakorlatokból áll?

- erősíti a hátizmokat, melyre nagy szükséged lesz, hogy elkerüld a derékfájást
- formában tartja főként a ferde és haránt hasizmokat
- vérkeringés fokozó, hogy a lábdagadást megelőzze
- erősíti a medence körüli izmokat és gátizomzatot   
- fokozza az inak, ízületek stabilitását
- a gyakorlatsorok intenzitása a 140-es pulzusszámot nem haladják meg

Kinek és mikortól ajánlott?

- minden Kismamának problémamentes terhességnél a 12. héttől orvossal egyeztetve a 30-33. hétig.

Mit érdemes hozni az órára?

- ásványvizet
- ha van, pulzusmérő órát (segítek beállítani, ha nem megy!)
- kényelmes ruhát
- törölközőt a matracra

Meddig tornázzak a várandósság alatt?

- az én általam tartott tornát a 12. héttől a 30.-33. hétig ajánlom
- az utolsó időszakban inkább sétát és a gyógytornász által összeállított szülésfelkészítő gyakorlatokat javaslom 

Ha érdekel kismama torna, kérlek töltsd ki pár másodperc alatt ezt a kérdőívet!
Katt! Preventív FitT Kismama tréning  

Megjegyzés küldése