2015. április 29.

A formás alakhoz türelem (is) kell!

Képtalálat a következőre: „sportliche körper”Haladj lassan, de biztosan!Nemcsak a jojó-efektus nagy ellenség, hanem a kampányszerű mozgás is, mely csak addig tart, míg a kedvenc ruhánkba beleférünk. Tudjuk ugyanis, hogy az izmot folyamatosan karban kell tartani, hisz ellenkező esetben elveszti tónusát.

Melyek a leghatékonyabb gyakorlatok a formás idomokért?

Gondolj a legegyszerűbbre!


Guggolás/kitörés és hatása:
- formás combok és farizom

Fekvőtámasz/tricepsz hajlítás és hatása:
- formá karok és feszes mellizom

Plank/side plank és hatása:
- a hasizom legbelső rétegeit dolgoztatja meg
- erősíti a mély hátizmot
- szépen formálja a derékvonalat

Lassan küldöm az újabb edzéstervemet, melynek ezen gyakorlatok az alapjai. Előnye még, hogy az időhiányban szenvedők is könnyen követni tudják, nem kell órákig merengeni, hogyan is kell az adott feladatot kivitelezni. 

Ha eddig követtél és gyakoroltál lelkesen, bátran számlj be akár emailben, akár itt a megjegyzéseknél, vagy a Facebookon:
Megjegyzés küldése