2018. július 1.

Preventív FitT gerincbarát napi trükkök

Akármilyen elfoglalt az ember, napi 15 perc is sokat számít a minőségi élethez vezető úton. Ha a hátad, vagy a derekad fáj, rányomja a bélyegét az egész napodra. Biztos tapasztaltad már ezt az érzést. Nem kell magasra tenned a mércét és elérhetetlen célokat kitűznöd!

Összeszedtem neked néhány dolgot, amit kis időráfordítással könnyen megtehetsz a mindennapokban:

- Ha ülő munkát végzel, óránként áll fel és mozgasd meg a nyakad, vállaidat!
- Néha cseréld le a székedet egy óriás- labdára! A dinamikus ülés ugyanis az apró gerinc melletti izmokat kiválóan edzi csak azzal is, hogy a labdán ülsz és próbálod az egyensúlyodat megtartani. 
- Alakíts ki magadnak ez irodában egy álló munkaállomást, ahol kényelmesen dolgozhatsz. Állás-ülés váltakozása ajánlott!
- Tedd messze a kancsó vizet és a poharadat az asztalodtól, hogy még a vízért is el kelljen sétálni!
- Ha szívesen ülsz keresztbe tett lábakkal, néha cserélgesd, hogy a medencéd semleges maradjon és ne billenjen mindig csak az egyik oldalra!
- Ha teheted tedd fel a lábadat, hiszen a lógó lábak nem kedveznek a keringésnek!

Haza érve fordíts legalább 15 percet a mozgásra és ha kevés az időd, akkor mindenképp a törzseddel kezdd! Íme egy rövidke edzésterv! Jó munkát neked! :-)

Preventív Fitnesz



Megjegyzés küldése