2011. június 17.

Ne higgy a gyors eredményt igérő diétás programoknak!

Te is olvastad már a divatos magazinokban és a neten: 1 hét alatt 5 kiló mínusz....program diétás tanácsokkal, megtervezett étrenddel. Igen ám, de azt nem írják le, hogy ugyanazon diéta nem mindenkinek jó. A személyreszabott taáplálkozás egyik fő komponense, hogy kikérdezzük a fogynivágyót a régi betegségeitől kezdve az étkezési szokásaiig, illetve a napi fizikai aktivitásáig. Kiszámoljuk az alapanyagcserét, hogy tudjuk, mennyi energiára van szükség az alapvető életfunkciókhoz, mint a légzés, alvás stb. Megállapítjuk a napi energiaigényét, illetve a fogyáshoz szükséges energiát.

Ami nem szakszerű, hanem a siker kulcsának harangozzák be, az nem mindig célravezető. Nem beszélve arról, hogy sok diéta olyan kevés kalóriabevitellel jár, hogy az egész napod csak a kínzó éhségről szól majd. Mikor meg rájössz, hogy az éhséget nem tudod kibírni napokig, befalsz minden földi jót. Ennek következtét meg már te is tudod....    

Ha elakadtál, vagy már beleuntál a sikertelenségbe, segítek! Felmérem táplálkozási szokásaid és készítek neked egy táplálkozási tervet, csakis ami neked jó és ajánlott!

Várlak, akár órámon, akár mailben!

Szép hétvégét!

zsu 
Ami nagyon fontos, hogy minden étkezéshez fogyassz zöldéget és legyen olyan étkezésed is, hogy csak gyümölcsöt eszel (pl. tízórai, uzsonna)...ezekben a szép nyári hónapokban pótolhatod a vitaminhiányod! Fontos a rost, hogy jobban tudjál emészteni! 

Gyümölcs salátádat tejszínhab helyett inkább natur joghurttal ízesítsd, vagy túróval és egy pici sovány tejjel. Ha szükséges, egy kis kanál mézzel, vagy pár csepp édesítővel varázsold édesebbé!
Megjegyzés küldése