2011. június 30.

Na, ne: szakad az eső!- Eddz otthon!

Eső esetén is van megoldás, csak egy picit akarni kell!

Tény és való, ha az ember fáradtam hazaér a munkából és első a család, akkor már nem nagy kedve van futni menni, vagy elmenni a közeli fitnessbe.
Ilyenkor légy kreatív! Mit lehetne csinálni a lakásban?


Egy mini "eső esetén"-tervet leírok most Neked :-) Ez egy kis Home tréning ízelítő :-)

Kellene hozzá egy-másfél kg-os kézisúlyzó, vagy csukló-súly, vagy egy ásványvizes palack megtöltve vízzel!

Bemelegítés:
- vállkörzések hátra (2x8)
- nyakkörzés válltól vállig lassan (kétszer)
- helyben járás csuklókörzés (1 perc)
- szökdelések páros lábon (1 perc)
- térdemelések, majd jobb megtart és bokakörzés (váltott lábbal is) 1 perc
Nyújtások: (combhajlító és vádli, combfeszítő)

Keringésfokozás: 1. blokk
- helybenfutás (1 perc lazán, 1 perc intenzív, 1 perc laza)
- harántszökdelés (bal elől, jobb hátul és váltva 1 perc, 1 perc laza futás helyben)
- térdemelések váltva helyben (1 perc), 30 mp pihi
Fogd a súlyokat! 2.blokk
- helyben járás, súlyzók emelése oldalra (1 perc), 30 mp pihi
- helyben járás, súlyzók emelése előre ( 1 perc), 30 mp pihi
Ezt ismételd meg, aztán 1 blokk még egyszer!   
Erősítés lábra:
- guggolás csípő széles terpeszbe (3x15-20) A sorozatok között max 30 mp pihi
- kitörés váltott lábbal előre (3x15-20) A sorozatok között max 30 mp pihi
Erősítés törzs:
-széles terpesz, fogd a súlyzókat és hajlítsd a törzsed oldalra először csak egyik oldalra (mindkét oldalra 3x15) A sorozatok között fogd össze a súlyzókat a tested előtt, majd végezz törzscsavarásokat (1 perc)
Erősítés has:(egyenes és ferde) 2x30

A végén tartsd meg ezt a gyakorlatot 2x30 mp-ig pici pihenővel a két sorozat között! 


A jól megérdemelt nyújtás!
- hanyatt fekvés, nyújtózkodj
- egyik térd felhúz mellhez, kitart, majd vált
- hintázz 3 szor
- hanyatt fekvés,kar nyújtva oldalt, talpak a talajon, térdek zárva, majd csípőfordítás oldal (megtart, vált)
- hasra fordulsz, egyik lábad behajlítod, megfogod bokánál és farizmod felé húzod (vált)
- törökülés karok hátul, ujjak összefűzve, döntés előre törzzsel. Jól nyújts a karod hátra
- egyik kezeddel hátul megfogod a másik alkarod, majd húzod, míg a vállaid nem érzed (vált)
- egyenes hát, nyakad előre engeded lazán, áll a mellkas felé közelít (kitartod)
- majd lazíts, csukd be a szemed és vegyél nagy levegőket!
EGÉSZSÉGEDRE!
Ha kipróbáltad, írd meg bátran, milyen volt!
Megjegyzés küldése