2011. július 11.

Intenzíven Pilates-szel!

Sokan kérdezik tőlem, hogy lehet -e zsírt égetni Pilates-szel. Akiben már ez a kérdés felmerül, az gondolkozik! :-) 
Minden attól függ, milyen edzettségi szinten vagyunk, hiszen nincsen két egyforma ember egyforma szervezettel. Eredetileg Joseph Pilatesnek nem az volt a célja, hogy cardio -edzést tartson a nagyszerű gyakorlataival, melyeket szerinte mindenkinek tanítani kellene. (ebben egyet is értek:-)


Ahogyan már többször említettem, a Pilates klasszikus formája a mély izmokra koncentrál és a törzs körüli izmokra. Ezért is szeretik hasfalóként emlegetni, hiszen a hasizmok állandó aktivitásban vannak.
De miért is ne lehetne a gyakorlatok sorrendjét úgy egymásba fűzni, hogy egy körkörös áramlás jöjjön létre? Ilyenkor az intenzitás megemelkedik, fokozza a vérkeringést és pulzusunk már ott is van a zsírégető zóna középső részében.  Persze ehhez igazán jó testtudat, egyensúlyérzék és kontroll szükséges. Mondhatjuk úgy is, hogy egy jó kis KIHÍVÁS. 

A múlt héten pulzuskontrollal dolgoztunk ezen az órán és 520 kcal- át égettünk körülbelül. Zsírból pedig 8,9 g-ot. 

Ha szereted a kihívásokat, próbáld ki velünk hétfőnként. (időpont lásd jobb oldali sávban) Ha pedig van pulzusmérő órád, de még sohasem használtad, vagy nem tudod, mit kell rajta nézni, hozd el, segítek!

zsu
Megjegyzés küldése